Moster Maja

Idag fick vi besök av Charlies mormor med familj (dvs min mamma). Moster Maja ville ju också få se det lilla underverket. Hon fick till och med mata lite grann, innan mormor tog över, men sen skulle Maja gosa igen. Lyllos Charlie som blir så bortskämd med gos :-)

Var till BVC förut, skulle väga lilla Charlie, men att säga lilla kanske inte funkar längre? 4310 gram, inte konstigt att vi fick byta blöjstorlek förra veckan ;-) Sen letade jag efter nappflaskor i hela jävla skoghall, ICA hade inte den jag skulle ha utan bara den för över en månad, det är ju egentligen inte flaskan som det är fel på utan nappen på, men dom säljer inte nappar till den flaskan för nyfödda löst, utan man måste köpa hela flaskan, av någon konstig andledning. Det är heller inte samma storlek på nappen som i andra flaskor därför kan man inte köpa andra nappar... Apoteket ska ha den, men tydligen inte apoteket i skoghall och Pekås hade inga nappflaskor över huvudtaget. Så jag bestämde mig för att försöka få igång amningen igen. Ska nog gå med lite tålamod eftersom mjölken inte slutat producerats, bara mängden, så det är bara att låta Charlie bo vid bröstet ett tag ;-) Det berodde ju iofs inte på att nappflaskorna inte fanns men iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0