Väggord

Åh vad jag skulle vilja köpa massa väggord nu :D För er som inte vet är det alltså ord, fraser eller symboler man fäster på väggen. Dem jag hittat är i vinyl men man kan nog få dem i trä och man kan måla dem direkt på väggen. Såg en jag vill sätta ovanför spjälsängen, det står: "Så älskad från första stund" i fina bokstäver och sen är det ett hjärta på slutet. Sen såg jag att det fanns massa kärleksfulla väggord man kunde sätta i vardagsrummet eller i hallen. Sen fanns det en med en kaffekopp så stod det: "Take a coffeebreak", den vore frän att ha i köket. Iaf, sånna vill jag ha, eller ja jag vill till och börja med få Peter att vilja ha det :D Men dem ska inte göra någon skada på tapeterna så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0