sådärja

Nu finns det egentligen inte så mkt att uppdatera men iaf. Vi har varit hos svärmor och svärfar idag, vi behöver inte köpa spjälsäng för dem hade en, en vit och jag vill ha en vit. Tror nog den är robustare än en IKEA säng. Det är bra. Men jag funderar fortfarande på hur vi ska göra med dopklänning. Skulle vilja köpa en ny och starta vår egen tradition med att döpa alla i samma och brodera namn. Tror nog det får bli så, men som sagt, jag har närmare ett år på mig att bestämma det :P

Sen har vi varit till Tommy och hämtat tillbaka kameran. Och när jag kom hem insåg jag att han lagt upp över 100 bilder på BDB. Inte kul, jag tryckte på det lilla ögat som innebär: "Markera allt som visat". Nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0