Peter tjatar :P

Det var tydligen stort igår :-P Peter har inte sagt en mening utan att förklara vad han gjorde igår eller vad AC/DC gjorde på scen osv. Väldigt kul att höra faktiskt, minns ju själv att det var rätt stort när jag såg dem. Det var ju vad jag sa till Peter när han ville se dem (det var ju innan vi visste att jag var gravid) att det spelar ingen roll om jag ser dem, men bara han får se dem för det är så maffigt. Nu tycker jag det är tur att vi inte köpte biljett till mig eftersom jag ändå inte kunnat utnyttja den. får ju inte vara på stora livespelningar med magen.

7eleven pasta blev frukost ;-) Mums :-D Mina smaklökar har inte övergivit mig. Peter köpte någon nudelwok som jag inte ätit tidigare, fan vad perfekt den var. Precis så starkt som jag klarar av :-D Nöööööjd :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0