jaha

Man kan väl nästan säga att jag hade rätt eller? För dem gjorde ju slut och var vänner. Så det så, men jag är fortfarande besviken på att dem inte hittade tillbaka till varandra. Filmen i sig var ju faktiskt rätt kass, men ändå, tycker om lyckliga slut.

Die Hard 4 borde ha en uppföljare så man får se vad som händer med killen och Bruces dotter :P Men det kan man ju glömma. Billy tycker jag är jobbig som gärna vill se en kärlekshistoria i en film. När jag, Peter, Giia och Billy såg på Transporter 3 tyckte jag att filmen var bra där kärlekhistorien fick stor plats medan Peter och Billy tyckte att kärlekshistorien var jobbig och tog för mycket plats.

Nu blir det att se på Knight Rider :P Usch vad jag hatar alla dessa serier som handlar om att killen i huvudrollen ska ha en ny tjej i varje avsnitt eller film. Exempel på dessa är: James Bond, Knight Rider och MacGyver. Konstigt att det bara är gamla serier/filmer det händer i. Eller nja, det finns ju nya Bondfilmer, men det är ju dem gamla som banade vägen så att säga. Jag vet ju inte hur det är i den nya Knight Rider serien eftersom jag just nu ser på den gamla :P

Är trött på att vara gravid nu tycker jag. Skulle försöka somna om en halvtimme i morse, nej då kunde jag inte ligga i en enda ställning för då gjorde det ont, låg jag på ena sidan gjorde nått ont och den andra sidan kunde jag inte ligga på för den hade jag ont i osv. Så det var bara att gå upp, men det är lika bra det eftersom jag måste till skolan vid 08:30 imorgon. Läste pjäsen vi skulle läsa också. Tror den pjäsen hade varit bättre om orginalförfattaren inte dött innan den var klar. Nu har den ju blivit färdigställd av någon helt annan och ärligt tycker jag inte den är färdigställd :P Woyzeck heter pjäsen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0