Inte så ensamt längre

Nu är Peter vaken så jag är inte så ensam, fast egentligen är jag kanske ensam eftersom han sitter och spelar spel. Men i alla fall, är trevligt att ha honom vaken :) Men nu sover katterna istället :P Jävla latmaskar :P

Nedräkningen har börjat: Smörgåstårta och alla hjärtansdag på lördag och födelsedag på söndag :) I love my life :D Födelsedag=runda på IKEA :D i <3 IKEA!

Snart ska jag börja laga maten. Jag ville göra köttbullar med tomatsås men det tyckte inte Peter var någon bra idé så jag ska göra stekt falukorv med makaroner. Kanske lite tråkigt men det är allt jag orkar göra nu och jag har inte ätit falukorv på evigheter :D Synd att jag inte har lök för annars kunde jag gjort korvstroganoff :D Fast då måste jag få ett bra recept på det eftersom jag inte lyckats någon gång själv. :P

Kommentarer
Postat av: Sussi

vad fint det blev. varför bytte du

2009-02-09 @ 18:29:07
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0