Helt otroligt

Jag har lägenheten för mig själv, en 50" tv, xbox osv. Vad gör jag? Ligger i sängen och ser på en 14" tjocktv och slappar :-P Men ibland är jag så trött så jag funderar på att stänga av TV och sova, men tror jag struntar i det för då är när jag vaknar för att Peter kommer hem kommer det bli ett helvete att somna om, får vänta någon timme till så när jag vaknar för att Peter kommer hem så är jag så trött att jag knappt märker att han kommer :-P

Diesel är vakthund igen. Han visar att sängen är det bästa alternativet som finns genom att alltid ligga brevid mig :-P Kul att han blivit gosigare nu, han har varit för busig förut för att kunna gosa, men nu kan han göra bådeoch :-P Eller skriver man både och? Aja, någon språkpolis får svara på det sen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0