Ge mig min kropp tillbaka!


Ganska otydlig bild men jag tror jag ska ha den i större format på den externa hårddisken. I alla fall, för nån vecka sen tyckte Giia att hon saknade sin kropp. Jag saknar den här kroppen! Detta är en bild från 2006, innan jag blev sambotjock med Peter. Innan jag ens blev gravid gick jag upp en fem kilo. Men det blir att träna sen för jag vill fan inte vara en sunkig tjock mamma, jag ska vara smal :-D Helst så att folk lyfter på ögonbrynen och säger: Har DU fött barn?!

Eller nja, jag ska iaf ned till inskrivningsvikten sen, men nu tänker jag svullsta bäst jag vill :) Det där är ett problem jag får lösa till sommarne/hösten/vintern ;)

Kommentarer
Postat av: Giia

Haha! Jag ska också till den där "Har DU fött barn?!"-vikten. Tycker alldeles för många nyblivna mammor skiter i att försöka få tillbaka kroppen, för dom "behöver" inte bry sig längre.

2009-02-09 @ 17:27:51
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0