Gårdagen

Ja igår var alltså jag och Giia till Arena så Giia fick dansa lite :) Tog ett tag innan jag vågade mig på att dansa nykter. Men efter en fanta och en cola gick det väl ann :P Sen kom man på att jag kände inte en jävel nästan så varför skulle jag inte kunna dansa fult?! Fast träffade ändå några jag kände, det var kul :) Sen får jag ju tacka Giia som bjöd på fantan :) Bara så ni vet så är Arena arenan för "minst-kläder-tävlingen", den pågår varje helg och vinnaren får blotta sitt arsle. Så är det.

Bebisen verkar i alla fall inte må dåligt över att vara ute och dansa, han sparkade för fullt när vi kom hem, ungefär som han sa: Jag vill dansa mer, ge mig musik. Tydligen var Jason enligt Giia en riktig partybebis :P Jag vet inte om vår bebis är en partybebis eftersom jag bara känner sparkar när jag ligger ned och jag låg ju knappast på Arena :P Haha :P

Sen gick jag och Giia till BK och tog kvällsmat, sen hämtade gossarna oss. Dem måste haft en bra kväll för dem var riktigt spydiga bägge två :P Sen fick grabbarna beställa mat på donken (vårat val, deras val hade varit Sibylla men det tar ju en kvart innan man får maten ju :P) innan vi åkte tillbaka hem till Peters och min lilla boning. Där spelade vi Guitar Hero. Vi kom fram till: Giia och Peter är bäst på Easy, men jag och billy är bäst på medium. Så det så :P Jag fick även visa Giia min ljussamling som hon tydligen hört så mycket om. Tror inte hon blev så jävla imponerad mer än att hon säkert tänkte: Finns det inget vettigare att lägga pengarna på? Och det gör det, därför har jag inte handlat från partylite sen i november :P

Sen blev det tydligen dags för killarna att klippa sig. Giia är väl nöjd med Billy men jag är inte fullt lika nöjd med Peter :P Precis som det ska vara typ :P Sen körde Peter hem dem och sen blev det att nanna kudden. Tycker jag var ganska aktiv igår för att inte ha sovit på natten :P Hehe ^^

Tack Giia för en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Giia

Haha! Jag hade lätt också haft en sånn samling om jag hade haft pengar till det :P Fast jag är mer inne på vaser just nu.. Tack själv :)

2009-02-07 @ 16:25:12
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0