åh hej igen

Nu är stressen över känns det som, fast det är nog bara en illusion :P IKEA blire på måndag iaf, jag ska gå utan Peter så han vet inte vad jag stoppar i vagnen *mohahhahaha*. Han tycker att jag ska köpa en fällstol, det vette fan alltså om jag vill. Bara så han ska ha kläder på? Vad är det för fel med golvet? Varför köpa en stol ingen sitter på?

Men iaf, Peter gav mig 40 kr så jag fick jämna 2 000 kr att spendera på barnsaker.

Fick förutom det ett jättefint ljusfat av min bror med tillhörande ljusstakar, blomkruka och vas. Bild kommer senare i inlägget. Av samma bror fick jag dessutom Mirrors edge till xBox. Aldrig spelat det men alla andra verkar tycka det är skitkul. Av storasyster med familj fick jag en plastblomma som absolut inte såg ut som en plastblomma (känns som hon känner mig :P) i en jättefin kruka med ett fint täljstens (kanske?) hjärta till. Sen fick jag ett halsband av Peter familj. Sen var resten pengar :-) Vart ett riktigt lyckat kalas, fick både fler presenter och mer pengar än jag räknat med :-)


Presenterna, förutom smyckena för dem har jag redan lagt undan :)


Alla blommor jag fått. rosorna fick jag av Pappa och Liselotte, den bakre tulpan bukettten av peters syster och sen den främmre av Peters mamma och pappa. Kanske syns att jag ska kolla efter nya vaser på IKEA?

Kommentarer
Postat av: Baso

Vad fint :P

2009-02-15 @ 10:58:24
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0