7eleven

Peter ska ju till Sthlm idag och det enda kravet jag har är att han ska komma hem med 7elevens pasta. Peter kollar då på nätet och förklarar för mig att det bara finns fyra i hela stockholm. Jag måste erkänna att jag har inte varit mycket i stockholm men jag vet såpass mycket att jag åtminstonde gått förbi 4 7eleven minst. Så jag tittade på datorn och fick väl fram att det finns nog, utan att säga en siffra, hur många som helst! Nu förstår inte Peter hur dem går runt, men iaf :P lär nog inte bli några problem med min 7eleven pasta i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha vad är det för speciellt med den där pastan?

2009-02-20 @ 09:44:11
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Baso

Ahaa, ett sånt där djupt längtanberoende. vi får hoppas du inte blir besviken på den idag då . Din graviditet kan även lura dig =)

2009-02-20 @ 10:01:28
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0