Trött

Ja Charlie är lite trött, men han vill bara sova max 30 minuter sen upp en liten stund för att hålla på och somna igen. Nu ligger han i sängen för 3:e gången. Får se om han kan somna nu.

Ska nog gå och sätta på kaffe nu som jag ändå aldrig kommer få dricka upp. Vad förväntade jag mig egentligen? När Charlie var nyfödd fick jag och Peter äta frukost omlott. Först åt han medan jag höll Charlie, sen tog han Charlie så jag fick äta frukost :-P Oftast med maken brukade vi pricka in när han sov. Om inte annat fick den ena ta honom och den andra äta upp för att sen ta honom. Nu fungerar ju babysittern den korta tiden som maten är än så länge. Nej kaffe var det.

Kommentarer
Postat av: sussi

okej, det här kanske är en dum fråga, men jag är nyfiken! Är ni gifta?

2009-08-13 @ 08:56:59
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0