Spjälskydd inhandlat

Nu har vi köpt ett spjälskydd. Jag ville ha ett från Rätt start med gosedjursfigurer som man fäster vid huvudändan. Det fanns och välja mellan Spöket Laban, Mumin och Tummen. Men Tummen var bara en pytteliten figur och jag ville ha gosedjuren som ett extra skydd vid huvudet så den gick fet bort. Sen kunde jag inte bestämma mig mellan Laban och Mumin så Peter fick bestämma, det blev Mumin. Det var lika bra för det var lite mer färg i. Det är fortfarande vitt men dels är det ju lite färg på figurerna i hår och så, sen är det blommor på spjälskyddet i olika färger. Blir lagom mycket färg utan att bli för jobbigt :-)

Giia och Billy hittade dock inte så mycket till Thor, antingen var han för liten eller för stor för alla kläder dem hittade.

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag har fortfarande ett spjälskydd jag inte vet vart jag ska göra av -.-

2009-04-24 @ 19:42:04
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0