Förändring

Det har skett en förändring i bebisens rörelser nu, det börjar ju bli lite trångt så nu känner man inte bara sparkar utan man känner kullerbyttor och allt möjligt. Det roligaste just nu är när h*n gör kullerbyttor när jag ligger på sidan, känner hur h*n spärnar emot på ena sidan sen känner man h*n på andra sidan och sen tillbaka på första sidan. Synd att jag inte sett det på magen än dock för det måste ju se hur kul ut som helst :-P Sparkarna börjar bli rätt hårda nu så jag är glad att h*n väljer att sparka utåt mot magen sett, mina organ får inte så många smällar :-P Förutom att h*n sparkar på revbenen när man lutar sig fram för länge :-P Men just nu känns det jobbigt att ligga ned för jag kan inte ligga på rygg för då blir det jobbigt att andas och mage är ju ganska uteslutet, då blir det för trångt för bebisen så den sparkar hej vilt. Och ligger jag på sidan klagar h*n över det också :-P Unge till att aldrig vara nöjd :-P Men det är ju bara 79 dagar kvar nu :-D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att det är liv i magen.. Och mer lär det ju bli de sista dagarna och sen när bebisen är ute! Hoppas allt går bra med er.. (:

2009-04-02 @ 10:15:38
Postat av: Maria

Har du inga bilder på magen Malin? Jag har bara sett några från ett bra tag tillbaka. Eller är kameran trasig än? =/

2009-04-03 @ 10:14:19
URL: http://majsaniaktar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0