Slagen hjälte

Charlie sover sen en kvart tillbaka, idag var han lättnattad, det gillar vi ;D Han har faktiskt varit superduktig idag plutten :) Både med mig i skolan och sen hemma :) Han har mest tjatat om mormors bullar men ändå ;D Han säger ofta inte tre ordsmeningar men idag kom ännu en: "vart är mormor?". Det är sött :) Det är iofs ganska mycket som är sött med honom :) T. ex att han varje gång han ser en traktor säger Farfar, för han har ju en traktor :) Och ser han en lastbil säger han pappa osv.

Idag har han räknat en massa och även lärt sig att hoppa jämnfotahopp. Det har han inte gjort tidigare. Och ordet som går på repeat är "hoppsan". Alltid lägligt också ;) Idag som alla andra dagar är jag stolt som en tupp. Han är helt enkelt bäst min lilla Challe-bus ;D Eller Charlie-boy-boy som de säger på förskolan. Det finns många jobbiga stunder med trots och det har varit tufft nu när vi båda är sjuka, men hur jag än vrider och vänder på det är det så värt det ändå. Livet har en helt annan mening när du finns i det Charlie :) Jag hoppas att du en dag förstår att du har samma egenskap som din moster Maja är känd för, att lämna ett intryck i varje person du möter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0