Jodå så att eee.

Charlie har nu varit med på en lektion för första gången, han har tidigare varit med på ett annat obligatoriskt moment men då var det inte på universitetet utan på barnens katedral. Han lyckades charma alla 14 i klassrummet och hade jättekul. Roligast var nog kafferasten när han fick bulle till mellis. Allt går bara man har viljan kan man säga :D

I morse räknade Charlie en massa även om det låter såhär: en två fyra fem sex sju åtta sju åtta så är jag stolt som en tupp :D Vet inte vart det kommer från så de måste nog räkna en del på förskolan tror jag :D

NU måste jag verkligen sluta gräva ned mig. Jag måste bli glad igen, jag förstör så mycket för mig själv. Men det är lättare sagt än gjort, jag vet inte hur man gör ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0