Evig kärlek, finns den?

En i helgen sa att över 80% av svenska befolkningen tror på evig kärlek. Då blir man faktiskt lite förvånad. Men faktiskt, jag tror på evig kärlek om det vore som så att man förstod att man måste jobba på det också. Det finns ju de som träffas när de är typ 20 år och lever tillsammans till den ena dör. Så ja, evig kärlek finns ju. Men det är ju inte hur lätt som helst, man måste jobba på det. Sen är det väl så att med rätt person finns det mindre att jobba på och det man måste jobba med känns roligare, vad vet jag. Jag är en sån som ger upp för lätt så det är svårt för mig att veta. Det är kanske dags att släppa det där med tanken på att det blir som på film; pojke träffar flicka, flicka och pojke blir kära och lever lyckliga i alla sina dar. De bråkar nog också ska du se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0