Ojojoj!

Idag har varit en annorlunda dag. Charlie ville upp tidigt i morse och tydligen vägrade jag att gå upp (jag har inget minne av det men säger Peter det så) så Peter fick gå upp. Hela tiden hade Peter försökt få honom att somna om men till ingen nytta. Sen när jag väl kommer upp är det dags för Peter att åka. Fem minuter senare slocknar Charlie i soffan. Happ! Där låg han en timme innan han började korva runt och jag sa då att han kunde få komma och kramas. Det ledde till en timme i den här sovställningen (jag såg på gilmore girls så det var inte så jobbigt för mig):

kortet är taget med webcamen. Sen vaknade han till igen men somnade om på min arm. Han sov sammanlagt 2½-3 timmar. Ett tag var jag orolig att han skulle vara sjuk. Sen kom Peter hem. Vi hjälptes åt att tvätta och diska innan det var dags för mat. Efter maten gick vi till Orrleken och lekte i 1½ timme innan det var dags för sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0