Oj oj oj...

Oj oj oj hör jag dagarna i ända. Charlie säger det om allt ;) Nya frasen så att säga ;)
Idag var sista dagen på VFUn. Nu ska jag läsa i ett helt år utan att ha mer VFU. Det har varit helt underbara veckor och jag kommer sakna eleverna jättemycket!

Jag har suttit och pysslat nu. Det blidde en LO om Charlie (skräll, måste köpa ett album snart) och sen ett kort :) Alla som fyller år i maj har jag nu gjort kort till :) Så nu är det bara att gå över till de fyra styckna som fyller i juni ;) Det är bäst för dem om de tycker om glitter för jag är inne i en glitterperiod :D

Jag är inte glad på Charlies BVC-sköterska nu. Hon återkom aldrig som hon lovade så jag ringde idag. "Fredagen den 13:e är vi på BVC iväg på utbildning" hör jag då på telefonsvararen. Kunde hon inte sagt det när hon pratade med mig igår? Nu ska jag fundera över det här hela helgen. Idag var jag i och för sig jag och Charlie ute lite utan att han blev täppt, men det var ju iofs en bussresa till stan och en promenad hem. Och på promenaden hem började han snörvla sig, så jag vet inte vad jag ska tro... Vi ska väl vara ute ganska mycket imorgon så vi får se vad som händer. Självklart går vi ju in om det verkar besvärande för honom men det är ju otroligt tråkigt att sitta inne också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0