Läkare

En vecka efter att jag för första gången ringde till vårdcentralen så har jag lyckats få en tid till Charlie! Imorgon klockan 15:30 ska han dit :) Men det är ju säkert bara en läkare som tittar på honom i fem minuter för att sen skicka hem oss med eller utan en remiss till en annan läkare. Så ja, till vintern kanske vi vet? förlåt men nu gissar jag ju bara. Jag är inte arg på vårdcentralen och jag är inte arg på läkarna eller sköterskorna som jobbar där, jag vet att de har fullt upp. Men något måste ju göras. Antingen höja skatterna så att sjukvården får mer pengar eller att höja kostnaderna.
Så ja, vi får se vad som händer imorgon. Jag tvivlar ju på att ett test görs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0