Helgen

I lördags kom ett stycke Tommy hit med en Neo. Efter lunchen bestämde vi oss för att gå till plantagen. GÅ dit, från Orrholmen. Enligt eniro ca 7 km, låter ju egentligen inte så mycket när man skriver det :P Aja, vi gick dit i alla fall, köpte blommor till balkongen. Peter cyklade hem medan Tommy, ungarna och jag gick till gruvlyckan och tog därifrån bussen tillbaka till Orrholmen.
Peter började med maten medan jag planterade. Ungarna lekte och Tommy var lat och vilade :P Efter maten så badade Neo innan han och Tommy åkte. Medan Peter körde dem kom mamma och hälsade på :)
Idag har vi varit till IKEA och köpt plastlådor och krukor. Även på IKEA mötte vi mamma, men då var även min låtsaspappa och lillasyster med. Charlie blev överlycklig som alltid :) Sen åkte vi till plantagen och köpte present till min låtsasmamma som imorgon fyller 25 (för andra gången ;)). Hon fick krusbärsbuske, hallonbuske och jordgubbsplantor så hon klarar sig nog nästa sommar ;).
Efter det åkte vi till svärmor och svärfar för att hämta saker som ska uppåt i landet med Peter. Efter det åkte vi till min pappa och min unga styvmamma då ;) Där hade Charlie det jättekul med att sortera stenarna från grusgången :P Han tyckte väl att morfar skulle ha något att göra :P Det bjöds även på årets första grillat! :) Mums!
Nu är vi hemma sedan några timmar tillbaka, jag har skrivit VFU-uppgiften och ska nu gå och lägga mig! :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0