Fullt upp!

Idag har vi gjort massor! Först var vi till staden för jag behövde köpa "tape runner", vilket betyder en plastgrej med dubbelhäftande tejp i. Så istället för att ta tejp, klippa till och dra bort skyddsplasten så drar man bara med platsgrejjen.

(Det är en annan jag har, men så ni förstår ;) )
Sen slank det ju ned lite annat inne på panduro, t. ex "glitterlim" från Distress, Stickles heter det :) Har nu insett att man kan använda glitter. Jag hade en sen tidigare och den är det vita korn i, den jag köpte nu är det silvriga korn i :) Sen köpte jag även skum-bokstäver som kan vara bra att ha :)

Då var det idag någon "kalas" så jag fick en fjärill också :) Peter vill att den ska bo i en blomma, men jag tror jag kan hitta användning för den någon annanstans också :) På Game hittade Peter två spel, kostade 98 kr, för båda :D Sen köpte vi skor till Charlie innan vi åt lunch. Sen fortsatte vi men hittade inte så mycket mer :) Charlie fick träffa Byggare Bob, blomster Fiffi och Pippi Långstrump.

Vi gick hem och hade tänkt att åka till min pappa, men de hade fullt upp med ett överaskningskalas så det får bli en annan dag. Så då åkte vi till Ikea och sen Peters föräldrar istället :) Väl hemma fick Charlie sova och sen kom en kompis hit och tölade lite :) En nyfunnen vänskap i och med resan till Polen :)

Nu är det nog strax dags för sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0