Utmanad:

Sandra Nensén utmanade mig så då får jag väl svara då :)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
Och sov och sov och snarkade (sagobok :P)

Vad var det senaste du såg på TV?
DLyxfällan jag ser precis nu :)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n, Charlie sov prasslar och plockar och enstaka köksljud :)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från förskolan efter att ha hämtat Charlie.

Vad har du på dig?
Jeans, t-shirt med sminktryck och en lång cardigan.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Erin Brocovic

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej aldrig. Jag vill inte ens lämna Värmland.

avslöja 5 hemligheter.

1. Jag hatar fötter, speciellt mina egna
2. Jag avskyr att städa, plocka och diska
3. Jag är i princip sockerberoende men försöker bryta det nu.
4. Jag är en "skrytare". Jag ska alltid vara bäst. Otroligt störande, jag vet ;)
5. Jag kan inte ens vara tyst när jag sover, jag tjöter då med ;)
Utmanar:
Giia
Tommy
... och alla ni andra som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0