Uppe med tuppen!

Idag ska jag med skolan till Ruds kyrkogård, vi ska prata om begravningstraditioner och följa en fiktiv kista i krematoriet (jag tippar på att det är typ filmvisning). Det ska bli intressant, men det kan nog bli lite jobbigt också. Sen efter det ska jag till bibblan och försöka hitta böcker om Högboda.
Igår gjorde jag en fotobok på fujidirekt.se. Jag hade fått en kupong med en tidning jag köpte om att göra en egen bok, betalade bara frakten. Så då tog jag bilder på Charlie och hade i :-) Blev som en bok över hans första 1½ år.
Nu ska jag göra iordning kaffe, det är i princip det enda jag får i mig nu när jag har en stor blåsa i munnen. Hoppas den ger med sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0