Om: Arvika

Just nu har jag ett stort arbete som ska lämnas in den här kursen. Arbetet ska omfatta 20-30 sidor, eventuellt mer och ska handla om en bygd, kommun, ställe eller ort. Jag har valt Arvika. Så jag ska alltså skriva 20-30 sidor om Arvika. Det kanske låter jobbigt, MEN det är noga uppspaltat;
minst 2 sidor om historian
minst 2 sidor om samhällskunskapen
minst 2 sidor om geografin
minst 2 sidor om religionen
Sen är det även ex antal sidor till diskussion, sammanfattning osv. Då funkar det faktiskt. När man vet vad som förväntas av en på varje kapitel. Sen ska jag ta all den här faktan och göra lektionsplaneringar av det! :D
Så ja, nu ska jag kolla på religionsdelen :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Lampan är inköpt på Claes Ohlsson

2011-02-08 @ 22:01:01
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0