Jaha

Skulle egentligen ha religion nu, men ja, jag sitter här och tar hand om en "sjuk" Charlie. Han har liiiite feber men så fort han får alvedon så är det ju okej sen. Så ja... Vi ska trotsa febern och åka till stan sen. Dels ska jag beställa tårtorna till mitt födelsedagskalas (ska göras 2 dagar i förväg, men jag är förutseende och gör det en vecka i förväg ;)) sen ska jag hämta ut hockeybiljetter, jag och en klasskamrat ska gå imorgon :)

Sen är det ju mello imorgon om jag fattat rätt. Då måste man ju ha något mumsigt så jag handla hem ingredienser för att baka kakor (det var typ 2 saker vi inte hade) :-) Blir de goda kanske man kan göra dem till kalaset eftersom jag fuskar och inte göra tårtan själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0