Gammal

Idag är det alla hjärtans dag. Det innebär att i morgon fyller jag år. 22 jäkla år. Jag ville bara bli 20... Nu räcker det, jag stannar där ett tag. Så ja, jag är 20. Jag har ju glömt bort att jag fyllde 21 så då kan jag väl glömma att jag fyllde 22? Fast det är nog lika bra jag kommer ihåg det annars kommer jag få en jäkla chok nästa år när jag helt plötsligt går från 20 till 23 ;-)
Kaffebryggaren jag fick igår ville inte riktigt vara med, det rann kaffe överallt, typ som som droppstoppet inte fungerade rätt. Så vi bytte den. Nu funkar kaffebryggaren! Det är ganska underbart att ha en med termoskanna speciellt nu när jag har hemstudiedagar. Då kan jag göra 4 koppar på morgonen och ha fram till lunch istället för att göra 2 koppar två olika gånger.
Nu är det nog snart dags för sängen, är så jääääkla trött ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0