Fredag...

Åh härliga fredag. Började med en sovmorgon, uuuuunderbart. Peter var hemma till ca 10, under tiden hann jag ha sista handledningen på mitt arbete och jag anser mig nu, efter att ha pillat på det när Charlie sov middag, färdig med det. Och det var väl tur det för nu kom nästa uppgift ;) Haha ;)
När Peter sen kom hem så drack vi kaffe innan vi åkte och handlade. Först blev det en liten tur till tippen, som ligger granne med affären. Vi började med att gå in på Rusta. Där köpte vi bara en karaff, men ja, vi behövde en sån ;)
Sedan fortsatte vi mot Willys. Ni vet varför man inte ska handla den 25:e om det är en fredag va? Just precis, för att hela karlstads befolkning var på Willys. Men vi klarade oss ;) Charlie tyckte det var skitkul med alla människor, "hej" och "titta" sades BRA många gånger.
Sen kom vi hem och åt. Charlie fick bada och nu sover han. Peter ser på någon kass film och jag bara väntar på att det är dags för Parlamentet :) Kaffe har jag också :) Men fan vet om jag orkar vara uppe längre än parlamentet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0