Födelsedag

Jo då, dagen har varit heeeelt okej ;-) Började med att Charlie faktiskt somnade om så jag fick sova ända till 6:20. Jämnfört med andra föräldrar så är det rena drömmen. Ja jag vet, alla barnlösa kurskamrater förfasar sig över att behöva gå upp så tidigt när man har hemstudier.

För det var precis vad jag hade idag. Så jag klädde på en skrikade Charlie. Jag vet fortfarande inte varför han skriker. Antingen vill han ha min snygga rosa mössa eller så tycker han att jag inte ska ha jacka. Jag tror det är mössan och jag tror det är för att han vill ha en rosa mössa. Peter tror att han inte tycker om den rosa mössan. Jag har rätt ;-)


Lämnar honom på förskolan och går hem för att börja med skolarbetet. Idag gick det segt. Fast samtidigt ändå inte. Jag är nöjd åtminstonde.


Jag gör lunch till mig själv, pyttipanna (köpt i påsa) med stekt ägg. Guuuud vad gott det är med stekt ägg. Jag äter det bara en gång var tredje månad typ och då är det MUMS! Skulle jag äta det oftare skulle det inte gå ned. Sån är jag!


Fortsatte med skolarbetet. Gick ut i köket då och då för att dofta på mina underbara tulpaner.


Klockan tre hämtar jag hem den ha-galna unnge herrn vid namn Charlie! :) Klockan halv fem kommer Peter hem, vi äter middag och sen kom det vänner på besök :-)


Jag beställde smink och nu är det snart Cougar Town. Jag kan inte säkert säga att den här dagen är bättre än imorgon, men jag vet att jag varit med om sämre dagar. Sen hade jag ju "min" dag i söndags! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vart beställde du smink ifrån?

Förresten vill du med på Håkan Hellström i LLA i april ? :D

2011-02-16 @ 12:12:40
URL: http://leaahsbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0