Finns det en 22-års nojja?

För det första, jag har missat att jag fyllde 21 förra året. Jag har sett mig själv som 20 i två år nu. Frågar någon hur gammal jag är måste jag tänka efter. Och då är jag inte gammal!
Nu på senare tid har jag fått världens ålders nojja! Det ska man väl för fan inte ha vid 22? Eller? Jag är typ sugen på att gå in på Åhléns och köpa varenda antirynk-kräm som finns. Då bör tilläggas att jag inte hittat en enda rynka ännu, men jag har sett 25-åringar med fina linjer. Och då är jag bara tre år ifrån. Plus att till min nackdel så har jag rökt tidigare.
Så ja, jag har världens åldersnojja nu. Att Peter inte gapskrattar åt mig förstår jag inte, men jag skäms fan för mig själv. Va fan, livet har knappt börjat, vad ska jag ha nojja för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0