Buzzador

Buzzador söker nya "buzzare", framförallt ni som har småbarn eller som har en bulle i ugnen :) (2009 och framåt får gärna barnet vara fött). Som buzzador får man erbjudande om att testa olika saker. T. ex jag fick testa pampers blöjor. Då fick jag en förpackning som jag skulle använda på Charlie och sen fick jag 10 kuvert med prover att ge till andra föräldrar, t. ex på öppna förskolan.
Du behöver ALDRIG ljuga. Företagen använder Buzzador för att få fram vad konsumenterna tycker. Om Pampers t. ex får reda på att 30% klagat på röd rumpa, då har de ju möjligheten att göra något åt det!
Så ta tillfället i akt, det är helt gratis och jättekul! Klicka HÄR för att komma till anmälningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0