Usch

Är stel i hela kroppen efter att ha tränat igår. Då tränade jag ändå bara en halvtimme, men jaja. Får se om jag hinner träna mer sen när Charlie sover :) Så man blir lite tränad :) Är ju hemma med honom idag eftersom han var dålig i magen igår.

Funderar på om jag vill ha en OnePiece. Det är en "mjukisoverall" om jag fattat det rätt. Men jag vet inte. Det är ju inget man går ut i, det är ju isåfall bara hemma. Hmm. Ska man verkligen betala massa pengar för något man bara har hemma? Iofs, Peter har bara mjukisbyxor hemma (jag lovar, han kan knappt hämta posten i mjukisbyxor) men mjukisbyxor kostar ju typ bara 200 kr. Jaja... Vi får se. Jag ska fundera på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0