Unna sig!

Jag tyckte idag jag behövde unna mig saker :D Så jag köpte te. Iofs Lipton, men jättegoda gröna teer. Tio påsar av fyra olika smaker. Sen gick jag in till Kardemumma och köpte tre praliner. Ni vet sånna som kostar runt 10 kr styck. Åt nyss en, delade med Charlie. gör ej om det. Han förstår inte att dom är dyra och att dom är mäktiga (ännu en sak han fått av far sin). När jag satt och njöt försökte han bara sno nogatbiten av mig.
Så lite jobbigt blir det för mig att äta sånna. För jag kan inte bjuda Charlie och Peter är heller ingen idé. Skulle jag köpa 20 st skulle han ha ätit 10 när jag ätit två. Eller ja, Peter kan ju också få, men då ska vi ha lika många ;) annars blire synd om mig !
Nej nu ska jag dricka te. Grönt te med mintsmak! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0