Trött på:

just nu är jag (och mina trumhinnor) trött på:
* trotsskrik, dvs: mamma låter inte mig leka med brödrosten i badkaret nu ska jag gråta så hela Karlstad hör mig
* jag har inte riktigt 110% uppmärksamhet-skrik. Dvs: gälla entoniga skrik som hörs i hela Värmland.
Idag har varit värre än andra dagar. Vet inte varför. Antagligen för att jag inte stimulerar honom lika mycket som förskolan gör, speciellt inte när jag är sjuk. Men, nu är jag frisk typ så imorgon ska jag tillbaka till VFUn. Det är lite mer kontrollerade skrik där. Plus att de ungarna faktiskt lyssnar på ett nej.
Nej nu ska jag skriva av lite recept till min handledare sen ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0