Tisdag

Ja, idag är det tisdag. Jag vill att det ska vara mer, men nej, det är det inte. Jag har det jättebra på VFUn, men nu vill jag ha jullov med min älskade plutt. Längtar till på måndag när det blir första luciatåget :D
Fick hem tentan idag. Jag var helt 100 på att jag inte klarade den, men jag tog den. Med en poängs marginal ;) Och längst bak stod "Malin, ibland får jag känslan av att du har problem med epokerna, men du är godkänd". Då skrattade jag gott. Jag har inte (bara) problem med epokerna, jag har problem med historia ;)
Men annars som sagt fungerar livet ganska bra ;) Peter är borta hela veckan men vi klarar oss jag och Charlie. Lite extra mysigt bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0