Sötnöten

Charlie är för go. Klockan 18-18:30 ser vi på bolibompa för att varva ned. Två dagar i rad nu har han legat och riktigt gosat in sig i min famn :)
Sen idag när jag hämtade honom på förskolan berättade dom att han har slagit i den redan existerande bulan. Så ja, huvudet är inte snett längre ;) För där han har bulan är den sidan som är mindre framträdande :P Men ja, snart är det väl snett igen :P Tydligen ramlade han i och med ett klättringsförsök. Då tycker jag nästan att han får skylla sig själv. Förskolan kan inte göra så mycket åt det. De kan inte ställa upp stolarna hela tiden och de kan heller inte ha 100% koll på honom hela tiden heller. Alla barn slår sig och det är så de lär sig.
Nu vill jag att det ska bli fredag så Peter kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0