Shoppat

Nu har jag shoppat igen :P Bakplåtspapper och pepparkaksdeg. Sen hittade jag den här:


Den fick följa med hem! tillsammans med fem par stumpor. I ett försök att vara en pedagogisk mamma fick Charlie välja både pyjamas och stumpor. Jag visste att jag ville ha med Super Mario men den fanns i blått och i rött. Charlie fick då välja. Han valde den blåa. Sen hittade jag stumpor i antingen regnbågens alla färger eller i blåa nyanser. Han valde blåa nyanser. Hon i kassan sa då att vi kör på turkost rätt igenom. Jajamensan. För er som inte vet det så är både Charlies vagn och overall turkosa.

Så numer får han inte välja om jag hittar något i turkost eller blått. Det börjar bli liiiiite tröttsamt. Sen fiser han som en hel karl just nu, det ger goda skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0