Presentinköp

Igår missade jag en viktig grejj. Min bror fyller år och jag hade glömt att köpa present. Därför fick jag ju fixa det idag. Så jag sprang runt hela stan för att hitta något. Det är inte det enklaste så vi får hoppas jag lyckades. Sen köpte jag ett PS3spel till Peter och en leksaksgrävmaskin till Charlie. Till mig själv köpte jag shampo, balsam och en neccesär med borste och hårspray.
Hårartiklarna och grävmaskinen köpte jag på en sån där outletaffär. De hade billiga priser + att det var halva priset på det. Så jag köpte Bobbys (Linda Rosings bästis/frisörs egna hårserie) schampo och balsam för 15 st. Sen även en neccesär från samma märke med en borste och en minihårspray för 20 kr. Lätt värt. Charlies grävmaskin var kanske inte det bästa köpet... Den går på batteri och när man startar den så rör den sig och spelar "Crazy Frog". Batterierna ska ur... Men men, den kostade 35 kr :P
Ett roligt iaktagande idag var att affären "3 steg upp" ligger en trappa ned...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad var det för outletbutik ? :)

2011-01-02 @ 21:48:57
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0