Lucia

Jag har idag sett ett luciatåg och en luciasamling. Luciatåget stod sexorna för på den skolan jag har VFU. Luciasamlingen var med Charlies förskola. De har inte ett "riktigt" luciatåg utan sitter istället i samlingen och sjunger. Jättemysigt tycker jag! Charlie förstod dock inte utan stod i mitten av samlingen och dansade :P Men han trivdes nog idag för att alla skrattade åt honom. Och inte elakt utan mer åt att han tycks ha en magnetisk kraft till kameror :P
Vi hade tur dessutom, Peter kunde komma med han också. Underbart.
Peter ligger och sover, Charlie också. Och det var i den ordningen de gick och la sig. Jag ska sova efter top model ja! Peter kommer hem imorgon också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0