Life goes on

Jag har hamnat i ett nolläge just nu. Jag är ständigt blank. Tror det blir bättre när jag dels vant mig ännu mer vid att gå upp halv sex på morgonen och sen dels när stressen med julklappar osv är över. Ska shoppa dom på lördag ;P Ska ge mig av så jag är framme i stan när dom öppnar, sen snabbshoppa till klockan två för sen ska jag och Peter på kalas. Sen får vi ta lite på söndagen också för vissa saker ska köpas på bergvik !
Det känns lite jobbigt nu, Jag får ca 3 timmars vakentid med Charlie varje dag. Känns motigt och tufft. Men nu har Peter hämtat honom två dagar i rad så då har han haft det skönt plutten ;)
Men imorgon är det torsdag. Då ska jag undervisa heeeela dagen nästan! Underbart! Och jag slutar en timme tidigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0