Längtar

Jag längtar till jul. Inte för att jag är så jättenyfiken på mina egna klappar utan för jag vill se hur Charlie ska reagera :D Vi köpte ju Ikeas minikök. Tanken är att vi på kvällen innan julafton när han lagt sig ska montera ihop det och slå in det som det är. Helst bära in det på rätt plats också :) Det vill jag :) Han får så många julklappar från olika ställen så jag tror vi ger honom alla hans julklappar från oss här hemma (det är bara köket, lite tillbehör och en leksaksmobil). Det vore dumt att ge honom köket men inte porslinet :P Laga mat kan han dock inte göra för mamma skulle köpa kastrullerna ;) Men han har iaf en kastrull han fått av min syster :D
Men nu ska jag se på Top Model.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Mina barn lagar massor av mat i sitt kök och de har inte en ända kastrull :-D

2010-12-06 @ 20:16:46
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0