Julklappar!

Nu är jag tyyyyyp färdig. Det inväntas bara ett paket på posten och att Peters julklapp ska komma in i lager. Plus att jag har runt 4 julklappar kvar att slå in. Heeelt okej.
Hittade förövrigt suuuuperfina ramar på Gellerix. Bara vanliga vita eller svarta men så robusta! Sånna ska jag köpa till vartenda kort vi har i huset ;-) Anledningen till att jag kan skriva om det är för att de som ska ha ramarna knappt vet vad en dator är ;)
Sen har vi köpt Charlies julklappar nu. Han ska ju ha ett minikök med tillbehör. Vi tänkte vara smarta och även köpa tillbehören på Ikea. Men det verkade som att redskapen (dvs sleven och så) var slut. Men efter lite jakt efter anställd osv så gick vi därifrån med visningsexet iaf. Bara att diska så är dom som nya :D Så allt till Charlie är färdigt för vår del :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0