Julkänslan fattas...

Det finns ingen julkänsla... Man får julkort och stressar över julklappar, men någon jäkla julkänsla finns inte. Och då var jag ju ändå på ett julskådespel igår... Jag vet inte, kanske blir det bättre imorgon. Eller så blir det aldrig bättre. Kanske inte blir någon julstämning iår?
Nu har jag jullov i alla fall :)
Charlie har fått julbord på förskolan idag och han tyckte tydligen väldigt mkt om sillen :D Dessutom hade han pratat massa. T. ex sagt docka. Det är kul :-) Charlie kan nog ganska många ord men han säger de bara ibland :P Han säger inte hej då varje gång någon gå osv. Och om man inte räknar hej då som en två ords mening så har den första kommit idag: "titta där!".
Jag tror jag skrytit tillräckligt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0