Jul 2 av 3

Ja än är vi inte färdiga. Vi började med att hämta upp storebror för att lämna av honom hos mamma för jag, peter och Charlie skulle till min farmor. Där fikade vi någon timme och så :) Det viktiga var inte vad vi gjorde utan att hon fick chansen till ensam tid med Charlie. Trots att de bara träffas en gång i halvåret så är Charlie så förtjust i henne. Direkt han ser henne ska han upp i hennes famn. Det är härligt, för hon blir så glad då, såklart!
Sen åkte vi tillbaka till mamma för att äta lite julmat och öppna lite klappar. Efter det åkte vi till storasyster en kilometer bort och fikade. Även där öppnades klappar :-)
Sen åkte vi hem. Charlie ville inte sova när vi kom hem så han fick leka lite med sina nya julklappar.
Idag fick han en prydnadsängel av lillmoster, ett flodhästgosedjur från lillmorbror, kritor och block från mormor och morfar Sven, pengar av gammelmormor, pussel och en "ljudgiraff" av storamoster. Har nog glömt något den här gången också.
Peter och jag fick en väggkalender, en vas (som kommer bli perfekt till tulpanerna jag brukar få när jag fyller år) och en pall. Och jag fick en ask också :-)
Men som sagt, jag har säkert glömt något för det gör jag så lätt ;-)
Imorgon är det dags för sista julfirandet. Då har vi tröttnat på't så det blir en slät kopp kaffe och öppna paket :-) Heeelt lagom! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0