Året som kommer

Är inte helt färdig med "året som varit", men så är det :P

Vad har det här året att bjuda på tro? Det är ännu ett år med Charlie, nu blir han bara större vilket innebär att jag måste njuta av varje sekund. För ett halvår sedan hade han ännu inte tagit sina första steg, men nu känns det som att han alltid gått.

Dessutom är det ett år av planering. Planering inför en av de största sakerna som kommer hända i mitt liv. Bröllopet mellan mig och Peter. Mycket kvar att göra, meeeen än så länge har jag läget under kontroll.

Nu fick jag inte sitta här längre för min färstman, men men ;-) 2010 har varit ett mellanår. Ungefär som medeltiden. Först var 2009. Då föddes min prins. Sen kommer 2011, då får jag kalla min andra prins för min man. 2010 var bara ett år åt rätt håll. Även om det var ett underbart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0