Var god skölj

Tvättade igår var det tänkt. Även om vi har tvättmaskin i lägenheten har jag fortfarande tvättdagar, just för att inte tvätta 4 halva maskiner när man kan tvätta två hela. Det tycker jag är ekonomiskt :-D Men en tvättmaskin blev liggandes färdigtvättad i nästan 1 dygn så nu sköljer jag om den :-D Var och busade lite med Thor, Tindra, Giia och Billy igår. Det var kul, fick paj :-) Finns inget som går upp mot Giias paj. Har nog aldrig ätit så god mat någonsin.

Hmm, jag måste börja styra upp kalendern... Nu är det dop och ljusparty samma dag, men det ska gå bra, är tre timmar emellan. Ska gå.

Idag fortsätter vi tvätta :-D Sen kommer Charlies farmor med pengarna för ljusena. blir kul för Charlie att få gosa lite. För är det något han tycker om så är det gos. Och man får ta vara på varje sekund för om några år är det äckligt att krama mamma. Var så sött när jag var på babycafét, en pojke satt och lekte och hade trevligt, sen skulle han upp till mamma för lite gos och sen ned igen och leka. Han var tvungen att tanka lite för att orka :-D När Charlie gosa ibland river han med naglarna, ont gör det, men vad gör det, man förstår ju vad han vill :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0