Sju svåra år

Dagen har varit sju svåra år. Charlie somnade någongång mellan 24-01 igår. jag somnade 02. Charlie vaknade 08. WOHO! Eller inte. Trött som tusan är jag. Dessutom, antagligen för att Charlie sov så lite eller nått, så har det varit jobbigt idag. Han har sovit mindre under dagen, för att han skulle somna förut, när han var så trött att han bara skrek, fick jag ta på mig bärsjalen, ha honom där, sätta mig i soffan och gunga fram och tillbaka. Trodde däremot aldrig jag skulle få ur honom därifrån men det var bara att lägga honom i sängen. Sen vaknade han och sen när han skulle sova för natten igen blev det samma visa igen. Fast iofs, jag vet inte ens om det är för natten, ibland somnar han 7, ibland 10.

Idag har han fått en majskrok igen :-)

Kommentarer
Postat av: sussi

hej hej. Hur gick ljuspartyt?

2009-11-09 @ 12:51:36
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0