Gröt

Hoppas på en bättre natt, kommer ju inte bli så eftersom jag skriver här, eftersom jag fick i Charlie en portion gröt innan han somnade. Han har ju matvägrat dom senaste två dagarna men idag gick det ned nästan en hel portion gröt. Två timmar innan han brukar somna nu har har somnat. Så han vaknar väl om en timme säkert.

Måste säga att jag har världens bästa sambo, har varit trött det sista men igår fick jag lägga mig klockan 22 även om Charlie var vaken och sen fick jag sova till 11 i morse. För en gångs skull känner jag mig utvilad. Så imorgon är det min tur att gå upp tidigt med Charlie. Blir bra det :-D

Idag blev det, efter att ha blivit inspirerad av Lindah, pyttipanna, rödbetor och ägg. Dock inte hemlagad med morötter men iaf.

Påminner om att det är ljusparty nu på lördag klockan 18. Välkomna :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0