Good shit

Klockan sex igår la jag Charlie i sängen. Den första halvtimmen trodde jag väl att det var för natten men sen kom jag på att så lätt brukar det inte vara. Och jag hade rätt. Mellan 8 och 9 var han vaken. Men döm till min stora förvåning i morse när han vaknade 11. Nu är det slut med det här, jag kommer hädanefter ställa klockan på minst 8, om han då väljer att sova till 9 har jag fått en timme för mig själv på morgonen. För fortsätter det såhär kommer jag aldrig kunna gå tillbaka till skolan. Nej nu har jag fått mina sovmorgonar. Imorgon ska jag upp klockan åtta. Går Charlie upp med mig för att han vaknar av klockan har han ändå sovit bra, sover han vidare får jag dricka kaffe ifred :-D

Vet inte om det är så att den nya ersättningen gör det här. Köpte NAN2 igår och kör nu 50/50 med 1:an och 2:an.

Vi fick en matstol av Tommy, tydligen en som är snordyr ny, som han fick köpa av Tindras mamma och nu är den lite trasig (med lite menas det att två delar behöver trälim) så då fick vi den gratis eftersom Tommy fått en matstol av Anna istället. Och eftersom Charlie försöker sitta i babysittern får han sitta först i fem minuter i matstolen (för det är så lång tid han klarar innan han gnäller) och sen i babysitter och då försöker han inte sitta längre :-P Gröten får jag däremot fortsätta ge i babysittern för han orkar inte sitta så lång tid som det tar att mata honom. Men han är väldigt stabil i dom fem minutrarna.

Kommentarer
Postat av: Baso

Vad skönt att höra att den kommer till användning :D

2009-11-03 @ 13:13:40
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0