Flera timmar senare

Börjar med att massinbjuda folk till mitt ljusparty: Den 14 november ska jag ha ett ljusparty för att på så sätt kunna få bli konsult. Så klockan 18 är ni välkomna till mig på en kväll med kvalitativa ljus och spännande dofter. Några favoriter jag har är mullbär, solblekt bomull och fransk vanilj. Varje krona ni spenderar kommer att hjälpa mig att tjäna pengar på dessa underbara ljus som nästintill brinner jämnt hemma hos mig. Kan ni inte komma just den kvällen eller den tiden kan ni göra en förbeställning eller boka in en egen visning som gör att ni får bonus på vad era vänner handlar för och kan då få dessa underbara ljus billigt eller gratis :-)

Charlie fortsätter att sova, han sov ju till 11, sen sov han tre timmar efter det, åt gröt och ersättning och nu sover han igen... Kanske är han lite trött? Peter ser på Simpons, samma avsnitt han såg igår!

Sen ska vi hem till Charlies farmor och farfar och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0